Поширення ідей інклюзії кардинально змінює освітній
простір України, що, в свою чергу, відкриває широкі можливості для осіб з
особливими потребами. Українська освіта уже увійшла в еволюційний етап
впровадження практики інклюзивного навчання і постала перед проблемами
модернізації галузі.
Тому проблеми корекційно-реабілітаційної педагогіки
наразі актуальні не лише у спеціальних освітніх закладах. Дітям з особливостями
психофізичного розвитку, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах,
їхнім батькам потрібна професійна допомога фахівців-дефектологів та корекційних
педагогів.
Саме така команда спеціалістів визначає освітній
маршрут дитини з особливими потребами, розробляє індивідуальні навчальні
програми з наданням відповідних корекційно-реабілітаційних послуг.
Спираючись на невичерпну мудрість та безцінний досвід
корифеїв вітчизняної дефектології, педагогічний колектив школи-інтернату
«Джерело» постійно переосмислює спадщину класиків дефектології та майстерно
використовує її у своїй практичній діяльності.
Досвід роботи з теми «Технологія командної роботи в
інклюзивному навчанні дітей з порушеннями слуху у Запорізькій спеціальній
загальноосвітній школі-інтернаті «Джерело» пропонує реальні та практичні
рекомендації щодо доцільності впровадження трьохступеневої моделі
командоутворення та вирішення означеної проблеми з науково-методичним
обгрунтуванням її результатів.
Педагогічний колектив КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» висловлює
щире сподівання, що багаторічний досвід роботи школи-інтернату буде корисним
дітям з особливостями психофізичного розвитку, колеги-освітяни віднайдуть на
його сторінках практичні поради, а фахівці з інклюзивної та спеціальної освіти
працюватимуть на засадах партнерства і взаємодії.
Немає коментарів:
Дописати коментар