Освіта Запорізького краю - 2018. Номінація «Інноваційні підходи до розбудови інклюзивної освіти як умова розвитку соціальної компетентності дітей і молоді з особливими потребами»
Рецензія
на досвід інноваційної роботи з теми
«ТЕХНОЛОГІЯ КОМАНДНОЇ РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ У ЗАПОРІЗЬКІЙ СПЕЦІАЛЬНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ-ІНТЕРНАТІ «ДЖЕРЕЛО»»

Актуальність і перспективність теми досвіду інноваційної роботи зумовлена актуалізацією проблеми пошуку ефективних технологій соціального партнерства, взаємодії усіх суб’єктів освітнього процесу (учнів, учителів, батьків, адміністрації, працівників психологічної та медичної служби закладу, а також фахівців служби соціального захисту, спеціалізованих медичних центрів, обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та ін.) задля створення умов для рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах.
Поданий досвід інноваційної роботи педагогічних працівників КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР, а саме Крохмаль Н.Б., Аушева С.Г1., Шокарєвої О.Є., Жук О. А. презентує авторську технологію командної роботи в інклюзивному навчанні дітей з порушеннями слуху, що ґрунтується на трьох ступеневій моделі співробітництва (базова команда, шкільна команда та команда підтримки школи).
Значущість інноваційної розробки зумовлена зверненням не лише до теоретичних аспектів поставлених проблем, а й узагальненням досвіду роботи Запорізької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату «ДЖЕРЕЛО» (далі - «Джерело»), його педагогічного та батьківського колективів, що дає змогу зробити конкретний висновок та запропонувати реальні рекомендації щодо системного, вирішення означеної проблеми з науково-методичним обґрунтуванням її результатів.
Практична значення інноваційної розробки полягає у тому, що розроблена технологія в цілому, форми і методи командної роботи зокрема, можуть бути використані в усіх закладах дошкільної та загальної середньої освіти, інститутах післядипломної педагогічної освіти. Інноваційна розробка рекомендується для впровадження в системі загальної середньої освіти.

Рецензент
к.психол.н., доцент,
зав. кафедри менеджменту освіти та психології

КЗ «ЗОІППО» ЗОР                                                                       Т.О. Афанасьєва

Немає коментарів:

Дописати коментар